Overreden en verleiden -  Joop van der Pligt

Als je mensen wilt overtuigen kom je een heel eind met goede argumenten.
Toch is dat vaak niet voldoende: veel mensen roken, drinken te veel, bewegen te weinig, rijden te hard, of eten fastfood terwijl ze weten dat dit ongezond is.

Daarnaast kopen mensen vaak spullen die ze niet echt nodig hebben en stemmen ze op partijen zonder de verkiezingsprogramma's te lezen. Dus de vraag is: Waarop baseren mensen dán hun keuzes? Waar wordt hun gedrag dan wél door beïnvloed?
Deze uitgave gaat over alle verschillende manieren waarop mensen zich laten overreden en verleiden. Dit boek is oorspronkelijk geschreven voor universitaire en hbo-opleidingen op het gebied van de psychologie, marketing, communicatie, politicologie, sociologie, voorlichting en gezondheidswetenschappen. Het boek is ook geschikt voor diegenen die vanuit professionele of persoonlijke interesse meer willen weten over de psychologie van beïnvloeding.
Bij dit boek wordt op www.pearsonxtra.nl voor zowel studenten als docenten veel aanvullend studie- en lesmateriaal aangeboden, zoals een testbank, powerpoints en verdiepingsmateriaal.

ISBN 9789043028929

Bestel bij Bol.com