Klachtenprocedure
De medewerkers, coaches en trainers van Mind Academy doen hun uiterste best om iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch zou het kunnen gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent of dat je een klacht hebt.
Afdeling klantsupport
Je kunt je dan in eerste instantie telefonisch of schriftelijk wenden tot onze afdeling klantsupport. Zij zullen je klacht in behandeling nemen, vertrouwelijk behandelen en in ieder geval binnen 2 weken schriftelijk reageren. De medewerkers en betrokkenen van Mind Academy zullen hun uiterste best doen om de klacht gezamenlijk in elk geval binnen 4 weken op te lossen. Mocht dit niet gelukt zijn, dan zullen we je daarvan binnen deze periode op de hoogte stellen en daarbij een indicatie geven wanneer uitsluitsel kan worden gegeven.
Klachten zullen worden geregistreerd en voor de duur van 2 jaar worden bewaard.
Nederlandse Vereniging voor NLP
Wanneer we toch onverhoopt een mogelijk geschil niet gezamenlijk opgelost krijgen, dan verwijzen we je naar de Nederlandse Vereniging voor NLP (NVNLP) waar Mind Academy bij aangesloten is. De NVNLP heeft een onafhankelijke, professionele klachtenprocedure voor haar leden en zij zullen ook jouw belangen behartigen. Mocht hiervan gebruik gemaakt worden, is de uitspraak bindend voor Mind Academy en de evt. consequenties zullen door ons worden afgehandeld.
De klachtenregeling van de NVNLP kun je hieronder in pdf formaat downloaden.